Postup reklamace

Reklamace, nebo vrácení zboží zákazníkem

V případě reklamace, či vrácení zboží do 14 dnů doporučujeme využít náš reklamační formulář www.reklamacniformular.cz. Obratem obdržíte instrukce, jak postupovat v případě reklamace, nebo vrácení zboží. Vyplněním reklamačního formuláře urychlíte celý proces a vyhnete se případným nejasnostem.

Vrácení zboží zákazníkem (do 14ti dnů):
Vyplňte reklamační formulář a odešlete zboží na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy. Nezapomeňte uvést číslo bankovního účtu, kam Vám mají být vráceny peníze.

Adresa centrálního skladu:
Gadgets House, s.r.o. – VRÁCENÍ
Poděbradská 186/56
Praha 9
198 00

Reklamace zboží:
V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu, či výměnu přímo u dodavatele. Po vyplnění reklamačního formuláře je zákazník instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, obdržíte v zákonné lhůtě informaci a zboží odešlete na adresu centrálního skladu. Po té jsou vráceny peníze na Váš bankovní účet.

Potřebné formuláře najdete zde